dilluns, 19 de novembre del 2007

Retrats: L'addicte

Conversa amb un amic. Pràcticament estic enganxat a tot, em diu. Estic enganxat a l'alcohol, al tabac, a certes drogues, a la Playstation, a la X-Box, a les sèries americanes de polícies, a les d'advocats, a les de ciència-ficció, a les noies que passen pel meu costat i fan olor de qualsevol fruita, als matins assolellats, com que sóc un noctàmbul, també a les nits, als kebabs, al cafè, als vaixells de vela Bavaria, a les màquines escurabutxaques. Si m'enviessin a una clínica de desintoxicació, em diu, m'hi enganxaria.
Guillem

Què és veritat? (Crist i Pilat), Nikolai Ge, 1890

Què és veritat? (Crist i Pilat), Nikolai Ge, 1890
<< Tota veritat és, al capdavall, creença>> [Novalis]
A cada model d'Estat li escau
un model de prostitució.
Qui és la puta a l'Estat del Benestar?
-preguntà el reu-.
El benestar -respongué el Senyor.